sobota, 20 czerwca 2009

Początek wakacji...

Ledwo co się zaczęły, a pogoda mnie zdążyła dobić - pada deszcz ;( i tak jest od wczoraj, od godziny 15:00. Ale ta pogoda ma też swoje plusy, pewnie teraz siedziałabym na zielonej trawce, a tak mogę pisać. A teraz rzecz naajważniejsza: Uwaga, uwaga! Od dzisiaj na moim blogu fotki moich tworów będą o wiele lepszej jakoci (do tej pory wykonywane tel. komórkowym - 1,3 Mpix, teraz mam do dyspozycji sprzęt o 10,2 Mpix). Jak się domyslacie kupiłam pierwszą w życiu cyfrówkę, co mnie bardzo cieszy, a skłoniła mnie do tego:
- naprawdę niska cena (jak na te 10,2 Mpix),
- chęć prezentowania na swym blogu zdjec dobrej jakosci.

Teraz już zmykam, bo tylko na chwilkę oderwałam się od pracy, bo jak już wczeniej wspomninałam mam głowę peeeełną pomysłów i ponad 2 miesiące na ich realizację.

Do napisania :]

U Marysi rozdownictwo totalne, link do jej sklepiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz