piątek, 24 lipca 2009

Krople rosy - Czym lepiej obmyć Pył świata...

Poniżej prezentuję moją pracę na konkursowe wyzwanie u Molli.
Inspiracją do pracy miało być haiku Basho (w tytule).

Oto i one, pudełko inspirowane tymże haiku:





Zdjęcia były wykonywane w Ogrodzie Japońskim (zagospodarowanym u mnie, na działce, przez Mojego Brata i Mamę).

A teraz trochę tłumaczenia, dlatego tak własnie zinterpretowałam, zainspirowałam się tym haiku. Papier symbolizuje swiat, brud, pył; perełki i prerzeroczyste korale krople rosy; ten wypukły element, ma stanowić cos w rodzaju wachlarzu.

Użyte materiały:
- papier hand-made (biała, czarna i różowa farba, fioletowy tusz 'Ink Up!'),
- perełki,
- przezroczyste koraliki,
- zapałczane pudełko (to chyba oczywiste :D).

Głosować można do końca lipca, więc jeżeli podoba Wam się moja praca zapraszam :).

A co z lawendarskimi woreczkami???
Ojj będą, będą... tylko jeszcze nie teraz. Jeden jeszcze haftuje, a pozostałe nie chcą się ładnie obfocić (chcę je obfotkować w jakiejs fajnej oprawie).
Wiem, wiem jestem przeraźliwie nie słowna.

Nareszcie czuje się te waaaakacje!!!

Ostatnio trochę szaleje i zaniedbuję blogowanie, ale sztukuję, sztukuję, sztukuję... :)

Pozdrawiam cieplutko

(najprawdopodobniej do przeczytania znów w poniedziałek)

Jutro wybywam do lasu :D

U Juunki CANDY
Brązowe Candy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz