czwartek, 6 sierpnia 2009

Po japońsku

Dzis odebrałam na poczcie przesyłkę od Molli, wygrana w konkursie wyzwaniowym.
Cały czas dotykam tych papierów, są takie niesamowite, delikatne, wręcz kruche. W paczuszcze znalazłam niezwykły karnecik z ważką.

Parę migawek:




Niedługo wrzucę fotki tego co ostatnio wytworzyłam.
Dzis krótko - udało mi się :]

Pozdrawiam ;*

Candyu Sasilli
Candy z okazji otwarcia nowego stempelkowego sklepu POLPOMP, więcej informacji tutaj
Candy Patchworkowe u Ani (Brises)

Pe.es.: Trochę zmieniłam 'wystrój' bloga ;].
Nie lubię różu, ale się ładnie komponuje :D

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej w konkursie, urocza nagroda!;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj aj, jak Ci zazdraszczam tych papierów ;p
    Gratuluję wygranej :* I czekam na twory z papierami w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń